Contact
U kunt ons op verschillende manieren bereiken. Wilt u langskomen bij de gemeente, maak dan eerst digitaal een afspraak.
Maak uw keuze:
Regel het online
U kunt tegenwoordig steeds meer zaken online zelf regelen. Bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing, het aanvragen van een uittreksel of het doorgeven van een melding.
Openingstijden
U bent van harte welkom. Wij helpen u graag goed, daarom werken wij alleen op afspraak.
Openingstijden rondom de feestdagen
Tijdens de feestdagen zijn onze openingstijden aangepast. Hieronder vindt u een overzicht:
Donderdag 19 december (Eindejaarsbijeenkomst)
- Het Klant Contact Centrum (KCC) sluit om 14.00 uur.
- Het Servicecentrum Velp en de receptie van het gemeenthuis in De Steeg sluiten ook om 14.00 uur.
Kerstweek (23-27 december)
- Het Servicecentrum Dieren is gesloten.
- Het Servicecentrum Velp is alleen 's ochtends geopend.
- De receptie van het gemeentehuis in De Steeg sluit om 16.00 uur (in plaats van 17.00 uur).
Nieuwjaarsweek (30 december – 3 januari)
- Het Servicecentrum Dieren is gesloten.
- Het Servicecentrum Velp is alleen 's ochtends geopend.
- De receptie van het gemeentehuis in De Steeg sluit om 16.00 uur(in plaats van 17.00 uur).
Gemeentehuis De Steeg, Hoofdstraat 3
Het nieuwe gemeentehuis in De Steeg is op afspraak geopend per 18 december 2024.
Maandag: 09.00 – 17.00 uur
Dinsdag: 09.00 – 17.00 uur
Woensdag: 09.00 – 17.00 uur
Donderdag: 09.00 – 17.00 uur
Vrijdag: 09.00 – 12.30 uur
Servicecentrum in Velp, De Overtuin 6
Maandag: 13.00 – 19.00 uur
Dinsdag: 09.00 – 17.00 uur
Woensdag: 09.00 – 17.00 uur
Donderdag: 09.00 – 17.00 uur
Vrijdag: 09.00 – 12.30 uur
Servicecentrum in Dieren, Ericaplein 5a
Dinsdag: 09.00 – 17.00 uur
Vrijdag: 09.00 – 12.30 uur
Neem contact met ons op
Contactformulier
Heeft u een vraag of opmerking? Dan kunt u hiervoor het contactformulier gebruiken.
Contact opnemen via het contactformulier
Digitale balie belastingen
Bekijk en regel snel zaken over bijvoorbeeld de gemeentelijke belastingen
Bellen
Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur bereikbaar. Ons telefoonnummer is (026) 49 76 911. Wilt u een gesprek met een van onze medewerkers opnemen dan kan dat. Wij volgen daarin de spelregels van de Nationale ombudsman en maken dan afspraken met u over het gebruik van die opnamen.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag 8.30 tot 12.30 bereikbaar via WhatsApp. U kunt ons bereiken via 06 103 284 90 (bellen en sms’en niet mogelijk). Wij vragen u nooit om privacygevoelige informatie via de app te delen, zoals uw burgerservicenummer (BSN) of bankrekeningnummer.
Tolk inschakelen
Doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking kunnen sinds 1 december 2020 contact leggen met ons Klant Contact Centrum (KCC) via Teletolk. Hierdoor kun je ook in gebarentaal communiceren met de gemeente. Gebruikers kunnen via een knop op onze website in contact komen met een tolk. Ze kiezen of ze via tekst of beeld (met gebarentaal) willen bellen.
Zodra iemand van de gemeente opneemt, wordt een medewerker van het callcenter van Teletolk aan het gesprek toegevoegd. Dit kan een schrijf- of gebarentolk zijn. De medewerker van Teletolk vertaalt alles naar gesproken taal voor de medewerkers van de gemeente en andersom. De dienst is gratis voor gebruikers. Aanvragen kan via:
Postadres
Gemeente RhedenPostbus 9110
6994 ZJ De Steeg KvK: 52 06 61 69 Het komt soms voor dat inwoners anoniem willen blijven in hun communicatie met de gemeente. Hierbij kan het gaan om brieven aan de gemeente, klachten, als ook Woo-verzoeken. De gemeente heeft als uitgangspunt dat dit soort verzoeken niet in behandeling worden genomen.
Sociale media
Op de hoogte blijven van wat er speelt in onze gemeente? Volg ons op onze Social media kanalen.
Pers en woordvoering
Bent u een journalist en wilt u ons iets vragen? Bel de perslijn of mail ons.