Verhuizing van of naar het buitenland doorgeven

Verhuist u naar het buitenland? Geef dit dan 5 dagen voor uw vertrek aan ons door. Woont u nu in het buitenland, maar komt u voor een periode van langer dan 4 maanden in onze gemeente wonen? Dan maakt u telefonisch een afspraak voor het inschrijven.

Verhuizen naar het buitenland

Verhuist u naar het buitenland? Geef dit dan 5 dagen voor uw vertrek aan ons door.

Verhuizing buitenland doorgeven online

U kunt aangifte van emigratie ook doen aan de balies van één van de servicentra of schriftelijk aan ons doorgeven. De ondertekende brief en een kopie van een geldig legitimatiebewijs stuurt u naar:

Gemeente Rheden
t.a.v. Inwonerszaken
Postbus 9110
6994 ZJ De Steeg

Verhuizen vanuit het buitenland

Woont u nu in het buitenland maar komt u voor een periode van langer dan 4 maanden in onze gemeente wonen? Dan maakt u telefonisch een afspraak voor het inschrijven.

Moving from abroad

If you plan to stay in Rheden for longer than 4 months, you need to register with the municipality. Please contact us to make an appointment.