Facturen
Heeft u als leverancier goederen of diensten aan ons geleverd? Wij handelen facturen alleen digitaal af. Zo kunnen we u sneller betalen. Hier leest u hoe wij uw factuur soepel en vlot kunnen afhandelen. Voldoet uw factuur niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we niet betalen en krijgt u het verzoek een nieuwe factuur te sturen.
Adresgegevens en contactpersoon
Zet onze adresgegevens op het eerste blad van uw factuur.
gemeente Rhedent.a.v. afdeling + naam budgethouder/codeur
Postbus 9110
6994 ZJ De Steeg
Weet u niet wie de budgethouder of codeur is? Vraag dan uw contactpersoon binnen de gemeente welke naam u moet vermelden.
Factuurgegevens
Zorg dat uw factuur alle benodigde gegevens bevat. Zonder deze gegevens kunnen we uw factuur niet in behandeling nemen. We ontvangen het liefst 1 factuur per opdracht, bij een verzamelfactuur duurt de betaling langer.
- Bedrijfsnaam en adres
- Btw-nummer
- KvK-nummer
- Factuurdatum
- Contactpersoon (bij gemeente Rheden)
- Leveringsdatum van de bestelde goederen of diensten
- Omschrijving van de geleverde goederen of diensten (als bekend met verplichtingen- of projectnummer)
- Aantal geleverde goederen of diensten
- Btw-tarief
- Nettobedrag, btw-bedrag en brutobedrag
- IBAN nummer
Uw factuur moet altijd aan de wettelijke eisen voldoen. Een overzicht hiervan vindt u op de website van de Belastingdienst.
Versturen
Verstuur uw factuur naar facturen@rheden.nl als volgt:
- In PDF-formaat (of eventueel als XML-bestand)
- 1 factuur inclusief alle bijlagen
- Niet groter dan 5 MB
Vragen?
Heeft u vragen over de wijze van factureren of over een (nog) niet betaalde factuur (ouder dan 30 dagen), neem dan contact op met crediteuren-rheden@connectie.nl.