Afspraak maken
U bent van harte welkom. Wij helpen u graag goed, daarom werken wij alleen op afspraak. Bij het inplannen van een afspraak kiest u zelf de locatie, dag en tijdstip. Zo weet u zeker dat u snel en goed geholpen wordt.
Voor een aantal producten kunt u alleen terecht als u telefonisch een afspraak heeft gemaakt.
- Vestiging of verhuizing vanuit het buitenland
- Briefadres aanvragen
- Inburgeren of naturaliseren
- Trouwen of geregistreerd partnerschap
- Inzien bestemmingplan, bouwtekening
- Omgevingvergunning aanvragen
Afspraak maken
Afspraak wijzigen of annuleren
Wilt u uw afspraak wijzigen of annuleren? Dat kan eenvoudig via de link in de bevestiging die u per e-mail van ons ontvangt.
Geen afspraak nodig
Voor het ophalen van uw paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs hoeft u geen afspraak te maken.
Betalen
Betalen doet u bij de aanvraag voor uw product.
Let op! In het servicecentrum in Dieren kunt u vanaf 1 juni 2024 alleen via pin betalen. Wij nemen geen contante betalingen meer aan. In het servicecentrum in Velp kunt u nog wel contant betalen.
Online afspraak maken lukt niet
Lukt het u niet om online een afspraak te maken. Dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons.