Uitslag Kleurplatenwedstrijd Veiligheidsdag

Op zaterdag 1 juni organiseerden we samen met gemeente Rozendaal en alle partners een Veiligheidsdag in Velp. Een groot publiek was hierop afgekomen. In de aanloop naar deze dag ontvingen basisschoolleerlingen een kleurplaat die ze op de Veiligheidsdag konden inleveren. De mooiste kleurplaten maakten kans op een Meet & Greet met de brandweer en politie.

Winnaars

Voor burgemeesters Ester Weststeijn (van Rozendaal) en Carol van Eert (van Rheden) was het nog een hele klus om de winnaars te bepalen. Er waren meer dan 100 kleurplaten ingeleverd. De makers van de winnende kleurplaten zijn Sanne, 6 jaar van de Dorpsschool Rozendaal en Vayèn, 10 jaar van CBS De Akker in Dieren. In het nieuw schooljaar mogen zij samen met hun hele klas een kijkje komen nemen in de brandweergarage van Velp of Dieren en vertellen medewerkers van de brandweer en politie wat hun werk allemaal inhoud. De winnaars hebben inmiddels bericht gekregen.